lunes, 8 de octubre de 2007

Projectes (i un Haikú)

Li dec a en Gerard, que a més de ser un amic estimat, em fa l'honor de dir-me 'mestre', una sèrie de reflexions sobre la tècnica dels haikús, que em comprometo a fer públiques aquí mateix, dins de pocs dies. La raó es que demà o demà passat recuperaré uns quants llibres sobre el tema que m'havien manllevat (correctament) i hauré refrescat els meus coneixements.

Estigueu a l'aguait doncs, i que els Déus us emparin !

'Funeral'

Avui l'he vista:
trista, serena, negra.
Vídua impecable !

1 comentario:

G & G dijo...

Gràcies, de nou mestre i amic també estimat. T'agrairé, especialment, les teves indicacions i reflexions sobre la tècnica dels haikús. Penso que si ja es difícil escriure poesia ... tenir la il·luminació condensada en 3 versos amb mètrica 7,5,7 (i segurament més especificitats) té prou mèrit i deu ser molt interessant (i a sobre expressar quelcom consistent!). Espero indicacions i observacions per continuar la pràctica, Mestre.

Gerard. (ja estic emparat)